Promocja gminy o zasięgu ogólnopolskim

Gmina Władysławowo podobnie jak w ostatnich latach, ruszyła już w maju z przedwakacyjną kampanią reklamową, promującą urokliwe miejsca w naszej gminie.
Jedną z nich jest kampania dotycząca emisji multimedialnych spotów reklamowych na ekranach LED usytuowanych w Porcie Lotniczym Kraków – Balice, w tramwajach miejskich w Łodzi, autobusach miejskich w Szczecinie i Białymstoku oraz na dworcach PKP w Bielsku-Białej, Katowicach, Poznaniu, Przemyślu, Warszawie i Wrocławiu.
Jak wiemy, porty lotnicze i kolejowe w Polsce odwiedza rocznie kilkanaście milionów osób, zarówno pasażerów jak i klientów pasaży handlowych. Są zatem idealnym miejscem na reklamę, która z pewnością przyczyni się do szerszej promocji Gminy Władysławowo. Łącznie informacja wyświetlana jest na 383 ekranach i w 142 pojazdach.
Z informacją o atrakcjach naszej nadmorskiej gminy dotarliśmy także do mieszkańców województwa śląskiego, w formie artykułu Wczasy nad Bałtykiem, opublikowanego na 12 portalach aglomeracji śląskiej. Artykuł miał charakter poradnika z prezentacją miejsc, które warto odwiedzić, a ukazał się w maju br.
Jedną z większych kampanii promocyjnych naszej gminy jest realizowana obecnie z TVN Media Sp. z o.o. - emisja audycji Prognoza pogody w programach telewizyjnych TVN24 i TVN24BIS, w okresie od 15 czerwca do 14 września br., która związana jest z projektem specjalnym - kamerą pogodową we Władysławowie.
Powodzeniem cieszyła się także akcja promocyjna na rynku czeskim „Pobytu Baltu” (Urlop nad Bałtykiem) organizowana przez Pomorską Regionalną Organizację Turystyczną przy wsparciu Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej w Pradze, w terminie od 1 do 29 czerwca br. w czeskiej sieci internetowej Seznam. Jest to największa wyszukiwarka internetowa w tym kraju. Termin został wybrany tak, aby przed rozpoczęciem czeskich wakacji udało nam się pokazać woj. pomorskie jako atrakcyjną turystycznie destynację z prostym i krótkim dojazdem. Pomorskie cieszy się coraz większą popularnością wśród naszych sąsiadów, a kampania promocyjna pozwoliła nam dotrzeć do znaczącej ilości turystów i przekazać im wyjątkowo atrakcyjną ofertę regionu. Z podsumowania akcji wynika, że osiągnęliśmy ponad 8.000 000 wyświetleń i 55 000 wejść - co jest motywacją, by działać dalej!
Opublikowano: 06 lipca 2023 10:23
Kategoria: Aktualności
Zdjęcia:
Wyświetleń: 803