Rośnie zainteresowanie Systemem FALA
System FALA: 300 000 biletów zakupionych w ramach testów publicznych
Spółka InnoBaltica, odpowiedzialna za wdrożenie projektu w województwie pomorskim opublikowała kolejne statystyki dot. testów publicznych Systemu FALA. Stopniowo rośnie zainteresowanie zakupem biletów przez ten kanał. Ich liczba przekroczyła 300.000, a założonych kont blisko 42.000
- Szacujemy, że ok. 90% dotychczasowych transakcji realizowanych zostało w systemie z wykorzystaniem osobistych kart płatniczych przykładanych właśnie do naszych urządzeń. Oczywiście, z czasem te proporcje mogą ulec zmianie. Użycie karty płatniczej w pojeździe to najprostsza forma zakupu biletu, ponieważ nie wymaga założenia konta w systemie ani personalizowania ustawień tego konta. Od początku testowego publicznego działania FALI pasażerowie zakupili ponad 300 tysięcy biletów wszelkiego rodzaju, od jednorazowych po roczne – wyjaśnia Cyprian Maciejewski, rzecznik prasowy InnoBaltiki.
W okresie niedawnych dwóch długich weekendów zainteresowanie kupnem biletów w Systemie FALA znacznie wzrosło, nie tylko wśród turystów, ale też mieszkańców, którzy wybierali się gdzieś w celach rekreacyjnych. Spółka rozwija działania komunikacyjno-informacyjne pod hasłem „Podróżuj z FALĄ, tak jak Ci wygodnie”. Między innymi współpracując z samorządami, organizacjami turystycznymi i lotniskiem.
- W przypadku gości w naszym regionie skupiamy się na zachęcaniu pasażerów przede wszystkim do kupowania biletów elektronicznych z FALĄ płacąc kartą płatniczą w komunikacji miejskiej – mówi rzecznik. Aktualnie wykonawca Systemu FALA – Asseco Data Systems – wraz z InnoBaltiką jest w cyklu testów wewnętrznych oraz intensywnych przygotowań do uruchomienia kilkuetapowych testów publicznych w ramach połączeń kolejowych Polregio oraz SKM Trójmiasto.
TESTY PUBLICZNE SYSTEMU FALA – STATYSTYKI DLA KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ(stan na 07.06. 2024)
SPRZEDAŻ
301 014 - suma biletów wszystkich rodzajów zakupionych w ramach testów systemu
· 252 603 – liczba biletów jednorazowych
· 45 613 – liczba biletów czasowych
· 2 798 – liczba biletów miesięcznych
· 90% operacji realizowanych jest kartami płatniczymi na urządzeniach
UŻYTKOWNICY / INFRASTRUKTURA
· 41 916 założonych kont w systemie
· 25 162 pobrań aplikacji
· 8 614 zamówionych/odebranych Kart FALA
· 4 400 urządzeń dostępnych w pojazdach
![logo.jpg [768x100]](https://cms-v1-files.idcom-jst.pl/sites/947/wiadomosci/229739/fotos/orign/logo.jpg)
Projekt „Zwiększenie dostępności regionalnego transportu kolejowego w województwie pomorskim poprzez jego integrację z transportem lokalnym – budowa elektronicznej Platformy Zintegrowanych Usług Mobilności” został dofinansowany ze środków POIiŚ.
Opublikowano: 11 czerwca 2024 10:18
Kategoria: Aktualności
Zdjęcia:
Wyświetleń: 283