Raport z badań branży turystycznej

 

Prezentujemy czwarty raport „Nastroje pomorskiej branży turystycznej" obejmujący sezon letni 2024 (kwiecień – wrzesień)

Raport opisuje sytuację bieżącą pomorskich przedsiębiorców branży turystycznej, nastroje na przyszłość, a także oczekiwania przedsiębiorców. W tej edycji badani zostali zapytani też m.in. o szlaki kulturowe oraz regionalny portal turystyczny Pomorskie.travel

- Szanowni Państwo, z przyjemnością przedstawiamy wyniki czwartej edycji badania przedsiębiorców, które dostarczają cennych informacji na temat stanu pomorskiej branży turystycznej. Badania pozwalają na uchwycenie bieżących tendencji w turystyce oraz zrozumienie oczekiwań i obaw przedsiębiorców, co jest istotne w procesie planowania działań wspierających rozwój turystyki w regionie. Wyniki dostarczają cennych wskazówek, które mogą pomóc w lepszym dostosowaniu działań promujących województwo oraz jego ofertę do zmieniających się trendów oraz potrzeb branży i naszych gości - Agnieszka Baranowska, Członkini Zarządu Województwa Pomorskiego

Badania nastrojów branży turystycznej prowadzone są co pół roku, kolejne obejmować będzie okres od października 2024 r. do marca 2025 r. Zachęcamy do udziału w kolejnych edycjach badania!

Raport dostępny jest poniżej w załączniku.

Opublikowano: 08 stycznia 2025 09:33

Kategoria: Aktualności

Załączniki:

Infografika-do-raportu-Nastroje-pomorskiej-branzy-turystycznej-04-09.2024 [2.43 MB]

Raport-z-badan-Nastroje-pomorskiej-branzy-turystycznej-04-09.2024 [3.01 MB]

Zalacznik-do-Raportu-04.2024-09.2024-tabele-wykresow [504.66 KB]

Wyświetleń: 367

logo Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji

Informacja o dofinansowaniu Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji

Projekt "Dostosowanie stron internetowych podmiotów realizujących zadania publiczne z terenu Gminy Władysławowo do wymogów WCAG 2.0 poprzez ich budowę" współfinansowany przez Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji w ramach konkursu: Dofinansowanie budowy lub dostosowania stron internetowych podmiotów realizujących zadania publiczne do potrzeb osób niepełnosprawnych.