Efektywne kampanie promujące Gminę Władysławowo

Wiosna to czas, w którym zaczynamy planować nasze dni wolne, urlopy, aktywności i rozglądać się w poszukiwaniu ofert spędzania wolnego czasu. By utwierdzić mieszkańców innych rejonów naszego kraju oraz zagranicy, że Gmina Władysławowo jest idealnym miejscem, w którym mogą wypocząć i znaleźć przestrzeń dla siebie, podejmowane są liczne działania promujące walory naszej nadmorskiej gminy.
Dobrze zaplanowana kampania, dopasowana do jej odbiorców, do charakteru gminy pomoże osiągnąć zamierzony cele i zwiększyć zasięgi informacyjne.
W naszej gminie cyklicznie i równoległymi kanałami, w formie zewnętrznej reklamy, podejmowane są działania promujące przede wszystkim walory turystyczne i „skarby” Nordy, dostępne całorocznie. Wśród aktualnie zrealizowanych kampanii znalazły się m.in.
- publikacje artykułów sponsorowanych w czasopismach i magazynach turystycznych:
Wiadomości Turystyczne, dodatek „Wakacje na rowerze", w którym prezentowaliśmy rowerowe uroki geograficzne naszej gminy i zachęcaliśmy do planowania weekendowych wypadów na łonie przyrody. Magazyn ukazał się w marcu br.
Magazyn Elity, promujący polskie miasta i gminy, ich dorobek, kulturę i sztukę. We wiosennym kwartalniku przedstawialiśmy historię naszego regionu, jego unikatowość oraz ciekawe miejsca, postaci i wydarzenia.
- publikacje materiałów w Internecie
Portal regionalny Ślązag, artykuł „Gdzie na majówkę? Najlepsze miejsca na długi weekend majowy”. Artykuł opublikowany został w kwietniu br. na portalu slazag.pl oraz na 11 portalach lokalnych w woj. śląskim, tj.: w Katowicach, Bytomiu, Tychach, Chorzowie, Piekarach Śląskich, Tarnowskich Górach i powiecie tarnogórskim, Rudzie Śląskiej, Świętochłowicach, Zabrzu, Gliwicach i powiecie gliwickim, w Sosnowcu, Czeladzi, Dąbrowie Górniczej, Będzinie. Był obecny w mediach na fanpage’ach oraz w postaci kampanii banerowej. Miał charakter poradnika z prezentacją miejsc, które warto odwiedzić podczas majówki
Czas Morza, internetowy magazyn Związku Miast i Gmin Morskich. W pierwszym tegorocznym kwartalniku zaprezentowane zostały kultura, historia i działania gminy podkreślające jej morski charakter, m.in. relacja z obchodów Zaślubin Polski z Morzem we Władysławowie
- reklama w Radio RMF - spoty reklamowe, dotyczące atrakcji wszystkich 8 miejscowości naszej gminy z uwzględnieniem ich wyjątkowości. Realizowane są w regionach: Śląsk, Mazowsze, Poznań, Zakopane, Trójmiasto, Bydgoszcz, Warszawa, Szczecin, w okresie maja, czerwca i września oraz działania internetowe w formie display.
- interaktywne bilbordy na lotniskach, dworcach, w komunikacji miejskiej, w pociągach. Współpraca z firmą You Can Be realizowana w dużych polskich miastach, m.in. w Łodzi, Olsztynie, Toruniu, Jeleniej Górze, Krakowie, Warszawie, Białymstoku oraz za granicą: w Pradze, Ostrawie, Pardubicach, Breclav, Kosicach.
Z pewnością działania te przełożą się na większą rozpoznawalność Gminy Władysławowo oraz na postrzeganie jej jako miejsca wymarzonej destynacji.
Opublikowano: 18 kwietnia 2025 08:24
Kategoria: Aktualności
Wyświetleń: 100