Pozbądź się azbestu
W związku z ogłoszeniem przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku kolejnej edycji konkursu na dofinansowanie zadań polegających na usunięciu i unieszkodliwianiu odpadów azbestowych, informujemy, że Gmina Władysławowo planuje wystąpić z wnioskiem o udzielenie dofinansowania na realizację zadań, związanych odbiorem, transportem oraz unieszkodliwianiem odpadów zawierających azbest, znajdujących się na terenie gminy Władysławowo.
W związku z powyższym zwracamy się do wszystkich zainteresowanych, którzy planują usunąć wyroby azbestowe ze swoich nieruchomości o wypełnienie deklaracji i dostarczenie jej w wersji papierowej do pokoju 312 Urzędu Miejskiego we Władysławowie w nieprzekraczalnym terminie do dnia 21 maja 2021 r.
Warunkiem realizacji zadania przez Gminę Władysławowo jest uzyskanie dofinansowania z WFOŚiGW.
Kosztami kwalifikowanymi zadania, tzn. takimi, na które można uzyskać dofinansowanie, są koszty dotyczące: demontażu, zbierania, transportu, zabezpieczenia i unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest poniesione w 2021 i/lub 2022 roku, pod warunkiem że zadanie nie zostało zakończone przed dniem 29 marca 2021 r.
Kwota dofinansowania zadania może wynosić do 40% kosztów kwalifikowanych, obliczanych w oparciu o kryterium w postaci współczynnika efektywności kosztowej wynoszącego:
a) nie więcej niż 600 zł/Mg odpadu zawierającego azbest - jeżeli na zadanie składają się łącznie: demontaż, zbieranie, transport i unieszkodliwienie odpadu;
b) nie więcej niż 300 zł/Mg odpadu zawierającego azbest - jeżeli na zadanie składa się wyłącznie transport i unieszkodliwienie odpadu.
Szczegółowe informacje można uzyskać pod nr. tel. 58 674-54-80 lub w p. 312 Urzędu Miejskiego we Władysławowie
Opublikowano: 27 kwietnia 2021 14:14
Kategoria: Komunikaty
Załączniki:
deklaracja_udzialu_w_konkursie.pdf [252.21 KB]
Wyświetleń: 757